»Tržne raziskave pa kažejo, da kupec vse bolj išče nizke cene za vse izdelke, za slovensko pa je pripravljen plačati samo še šest odstotkov višjo ceno. Še pred enim letom je bil pripravljen plačati 15 odstotkov več.«
»Ta je povedal, da za pelete prejemajo povpraševanja iz Italije in Avstrije, kjer so pripravljeni plačati 30 odstotkov višjo ceno, kot jo imajo peleti na slovenskem trgu.«
»Potrošniki so bili pred leti pripravljeni za domači slovenski proizvod odšteti 15 odstotkov višjo ceno, danes je ta odstotek samo 6 odstotkov.«
»Slovenski kmetje pšenice ne bomo državi ponudili po najnižji ceni, ampak to bodo storili neki tuji dobavitelji, medtem ko bo naša pšenica iskala dobrega kupca nekje v tujini, ki bo pripravljeni plačati toliko, kot smo mi pričakovali od naših mlinarjev.«
»Večina se je pripravljena vsem tem plačam odpovedati.«
»Smo pripravljeni plačati ceno sprememb? Kajti če ne bomo ničesar naredili, bo izid veliko slabši.«
»Ugotavljamo, da je največkrat glavni namen, da kupec plača, izdelkov pa ne dobi.«
»Svet bo manj varen in ceno bodo plačali vsi.«
»Strošek dela predstavlja 80 odstotkov cene, mi bomo sofinancirali 60 odstotkov cene. Tistim, ki so socialno šibki, pa 100 odstotkov.«
»Oni so kot smrtonosni škorpijon, ki ima strupeno želo. Pripravljeni smo streti tega škorpijona in plačali bodo ceno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju